معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان کردستان اعلام کرد؛

آغاز دوره آموزشی دهیاران استان کردستان

۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۱ کد : ۱۱۹۴۰ آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: اولین دوره آموزشی دهیاران استان در سال جاری به همت جهاددانشگاهی در استان کردستان برگزار می شود.
آغاز دوره آموزشی دهیاران استان کردستان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، سیروان صیدی ضمن اشاره به اینکه جهاددانشگاهی ظرفیت های مناسبی در بحث آموزش دارد، اظهار کرد: امروزه در جامعه بحث توسعه  روستا و روستانشینان به عنوان یک اولویت شناخته شده است که بر همین اساس در چند سال اخیر بحث آموزش دهیاران با جدیت خاصی پیگیری شده است.

وی عنوان کرد: با هماهنگی دفتر امور روستایی استانداری کردستان دوره آموزشی دهیاران استان کردستان از 15 مهر ماه سال جاری توسط اساتید مجرب و سرشناس استان برگزار می شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه این دوره با هدف ارتقا سطح علمی دهیاران برگزار می شود، بیان کرد: در این دوره بالغ بر 1 هزار و 200 نفر شرکت کرده اند که در پایان از سوی جهاددانشگاهی استان کردستان گواهی معتبر صادر می گردد.

صیدی خاطرنشان کرد: سرفصل های که در این دوره  تدریس می‌شود شامل مدیریت کارآفرینی، نقش خلاقیت کسب و کار در روستا، بازاریابی و اصول آن در حوزه روستایی، نیاز سنجی کسب و کار و ... می باشد.

گفتنی است: در راستای آموزش دهیاران استان، مرحله دوم این طرح از آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

 

 


نظر شما :