“کتاب بازاریابی خدمات توسط انتشارات جهاددانشگاهی کردستان چاپ و روانه بازار شد”
خلق ارزش مهمترین چالش شرکتهای خدماتی است. بازاریابی خدمات معمولاً از نقطه نظرعملیاتی، با شروع از ویژگیهای خاص خدمات ، مورد توجه قرار میگیرد. به طور کلی بیشتر متون بازاریابی خدمات جزئیات و مشخصات را شامل نمیشود و سازماندهی آنها معمولاًبه طورسنتی و اغلب پیرو رویکرد 4Ps است.
این کتاب علاوه بر اینکه شامل یک دیدگاه استراتژیک است، به طور نوآورانهای ویژگیهای خدمات را به نظم درآورده و رویکردی علمی وعملی را برای بازاریابی خدمات ارزش محور ارائه می دهد.
وجود این کتاب درکتابخانه هرمدیرخدمات حرفه ای، ضروری به نظر می رسد.
کتاب « بازاریابی خدمات» در 505 صفحه در قطع وزیری و با قیمت 100 هزار تومان در آبان ماه 1400 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقهمندان برای تهیه این اثر میتوانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل فرمایند.
نظر شما :